Meniu
Coș cumpărături
Transport gratuit la comenzi de peste 150 Lei prin Posta Romana si peste 400 RON gratuit prin Fan Curier

Uneori castigi, uneori inveti

Uneori castigi, uneori inveti
Stoc epuizat
Uneori castigi, uneori inveti
  • Editura: Amaltea
  • Autor: John C. Maxwell
  • Pagini: 232
  • Format: 13.5 x 20.5 cm
  • Data publicării: February 12, 2018
  • 33,00 Lei
    • Stock: Stoc epuizat
    • Model: AMA007

    Cele mai importante lectii de viata sunt deprinse din esecuri

    „Daca incepi sa vezi pierderile ca pe niste oportunitati de a te dezvolta invatand ceva din ele, atunci vei deveni de neinvins. In viata vei avea si neplaceri, insa daca esti echipat asa cum se cuvine, pierderea in sine nu te va coplesi. Cel care va trage invataminte dupa ce a trecut si prin momente mai putin fericite va fi stapanul propriei vieti. E mai mult decat un ghid care ne invata cum sa depasim perioadele mai dificile, fiindca ne ofera cel mai pretios dar dintre toate: speranta.“
    – John Wooden, jucator si antrenor emerit de baschet

    De cele mai multe ori ne oprim din invatat atunci cand am obtinut in sfarsit diploma mult visata. In realitate, abia din acest moment ar trebui sa incepem sa invatam. Lectiile care ni se predau la scoala ne pot ghida uneori in viata, insa ne ofera doar instrumentele de baza astfel incat sa putem face fata in lumea reala, cea de dincolo de peretii salii de clasa. Iar in lumea reala mai si suferim uneori – si vom mai si pierde, indiferent ca este vorba despre viata personala sau profesionala, de bani, de sanatate sau de problemele sentimentale. Asta e garantat. Nu ni se garanteaza insa modul in care vom reactiona la aceste provocari.
    Exista o mare diferenta intre cei care invata de pe urma acestor pierderi si cei care nu o fac. Vrei ca spiritul tau sa zaca undeva intr-un soi de infir-merie, mult prea obosit sa incerce din nou sa lupte? Sau vei profita de oportunitate ca sa studiezi, sa evaluezi si sa reconsideri ceea ce s-a in-tamplat, astfel incat data urmatoare sa fii mult mai bine inarmat?
    John Maxwell ne arata principalele componente de care avem nevoie ca sa facem fata diferitelor tipuri de pierderi, transformand lectiile aferente in arme valoroase cu care sa luptam impotriva esecurilor pe care le-am putea avea pe viitor.


    Notă din partea autorului
    Cuvânt înainte: John Wooden - antrenor emerit
    Mulţumiri
    1. Eşecurile sunt dureroase
    2. Modestia: spiritul învăţării
    3. Realitatea: fundamentul învăţării
    4. Responsabilitatea: primul pas al învăţării
    5. Perfecţionarea: esenţa învăţării
    6. Speranţa: motivaţia învăţării
    7. Capacitatea de a învăţa: calea care trebuie urmată
    8. Adversităţile: factorii care declanşează învăţarea
    9. Problemele: oportunităţi de a învăţa
    10. Experienţele neplăcute: perspectiva învăţării
    11. Schimbarea: preţul învăţării
    12. Maturitatea: valoarea învăţării
    13. Nu totul se rezumă la a câştiga, important este să înveţi
    Note


    Spune-ti opinia

    Nota: Codul HTML este citit ca si text!
    Rau Bun
    Captcha

    Cookie-uri strict obligatorii

    Aceste cookie-uri sunt necesare pentru rularea site-ului și nu pot fi dezactivate. Astfel de cookie-uri sunt setate doar ca răspuns la acțiuni făcute de dvs., cum ar fi limba, moneda, sesiunea de conectare, preferințele de confidențialitate. Puteți seta browserul să blocheze aceste cookie-uri, dar este posibil ca site-ul nostru să nu funcționeze atunci.

    Analize și statistici

    Aceste module cookie sunt de obicei setate de către partenerii noștri de marketing și publicitate. Acestea pot fi utilizate de către aceștia pentru a construi un profil al intereselor dumneavoastră și pentru a vă arăta ulterior reclame relevante. Dacă nu permiteți aceste module cookie, nu veți avea parte de reclame orientate în funcție de interesele dumneavoastră.

    Marketing și retargeting

    Aceste module cookie ne permit să măsurăm traficul vizitatorilor și să vedem sursele de trafic prin colectarea de informații în seturi de date. De asemenea, acestea ne ajută să înțelegem ce produse și acțiuni sunt mai populare decât altele.