Meniu
Coș cumpărături
Transport gratuit la comenzi de peste 150 Lei prin Posta Romana si peste 400 RON gratuit prin Fan Curier

Dumnezeu a vorbit in vechime prin profeti

Dumnezeu a vorbit in vechime prin profeti
Dumnezeu a vorbit in vechime prin profeti
  • Pagini: 260
  • Format: 14.5 x 20 cm
  • Data publicării: November 30, -0001
  • Editura: Metanoia
  • 27,00 Lei
    • Stock: In Stock
    • Model: SBR143

    Lucrarea survoleaza cartile Vechiului Testament din perspectiva temelor teologice propuse de autorii acestora.

    Varietatea temelor este generoasa, deoarece aceasta reflecta spectrul larg al optiunilor pe care le-au avut la indemana autorii. In centrul atentiei se afla Dumnezeu, omul si restaurarea relatiei dintre ei.

    Un capitol introductiv despre canonul Vechiului Testament deschide aceasta serie de scurte eseuri...

    Autor
    Autor Silviu Tatu
    Format
    Format 14.5 x 20 cm
    Nr. Pagini
    Nr. Pagini 260

    Spune-ti opinia

    Nota: Codul HTML este citit ca si text!
    Rau Bun
    Captcha

    Cookie-uri strict obligatorii

    Aceste cookie-uri sunt necesare pentru rularea site-ului și nu pot fi dezactivate. Astfel de cookie-uri sunt setate doar ca răspuns la acțiuni făcute de dvs., cum ar fi limba, moneda, sesiunea de conectare, preferințele de confidențialitate. Puteți seta browserul să blocheze aceste cookie-uri, dar este posibil ca site-ul nostru să nu funcționeze atunci.

    Analize și statistici

    Aceste module cookie sunt de obicei setate de către partenerii noștri de marketing și publicitate. Acestea pot fi utilizate de către aceștia pentru a construi un profil al intereselor dumneavoastră și pentru a vă arăta ulterior reclame relevante. Dacă nu permiteți aceste module cookie, nu veți avea parte de reclame orientate în funcție de interesele dumneavoastră.

    Marketing și retargeting

    Aceste module cookie ne permit să măsurăm traficul vizitatorilor și să vedem sursele de trafic prin colectarea de informații în seturi de date. De asemenea, acestea ne ajută să înțelegem ce produse și acțiuni sunt mai populare decât altele.